Wroklech
Firma Wroklech, jedna z największych w kraju hurtowni spawalniczych, zgłosiła się do mnie z prośbą o zaprojektowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Rebranding miał zaznaczyć silną pozycję firmy na rynku oraz podkreślić jej ciągły rozwój.
Firma z Tradycjami Potrzebuje Nowej Identyfikacji Wizualnej
Przedsiębiorstwo Wroklech powstało w 1989 roku i było jedną z pierwszych hurtowni spawalniczych w Polsce. Na przestrzeni lat firma rozwijała się dynamicznie, stając się partnerem i oficjalnym dystrybutorem wielu znanych marek w branży. Podchodząc indywidualnie do każdego zlecenia oraz oferując tylko wysokiej jakości sprzęt spawalniczy, wyrobiła sobie dobrą markę wśród klientów.
Nowoczesne Logo na Miarę Ambicji Firmy
Logo Wroklech, które powstało jeszcze w 1989 roku, niestety nie wyrażało obecnej wizji i ambicji firmy. Zaprojektowałem mocny, nowoczesny, odróżniający firmę na tle konkurencji znak graficzny, bazując na charakterystycznym kształcie litery „W”.
Postanowiłem dobrać do znaku graficznego nieco jaśniejszy, dodający witalności kolor czerwony, będący rozpoznawalną dla Wroklech barwą, uzupełniając go odcieniem koloru ciemno niebieskiego.





Spójna identyfikacja wizualna budząca pozytywne skojarzenia
Nową identyfikację marki wykorzystałem we wszystkich projektach, przygotowanych dla Klienta, wizytówkach, papierze firmowym, pieczątkach, banerach zewnętrznych czy kalendarzach ściennych. Na koniec przygotowałem również projekt nowoczesnej, responsywnej strony internetowej, mającej ułatwić zapoznanie się z ofertą firmy oraz zoptymalizować kontakt z klientem.
Nie mógłbym pominąć faktu, że prace nad projektem przebiegały w niemalże wzorowej atmosferze. Na każdym etapie prac mogłem liczyć na wszystkie potrzebne do wykonania projektu informacje, spotykając się zawsze z wielkim entuzjazmem i zrozumieniem ze strony pracowników i właścicieli firmy Wroklech.