Rewitalizacja logo V-Lingua
Biuro Tłumaczeń Przysięgłych V-Lingua z Poznania posługiwało się dotychczas logo, które przygotowała właścicielka działalności, Pani Edyta. Pomimo wielu ciekawych rozwiązań, logo zawierało błędy, utrudniające korzystanie z znaku graficznego w codziennej komunikacji z klientami.
Problem
Podczas omawiania projektu tabliczki zewnętrznej dla Biura Tłumaczeń, poruszyliśmy z właścicielką działalności temat firmowego logo. Nie dało się ukryć, że logo wymagało modyfikacji, polegających na uproszczeniu znaku graficznego, wyróżnieniu się na tle konkurencji oraz ogólnym odświeżeniu wizerunku.
Rozwiązanie
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, przeniosłem do projektu nowego logo literę „V”, będącą pierwszą literą nazwy działalności. Postanowiłem jednak wzmocnić znak graficzny, używając pogrubionej wersji tej litery, stanowiącej charakterystyczny symbol firmowy.
Drugim elementem, który został przeniesiony z poprzedniej wersji logo jest kolor czerwony. Ten kojarzony z odwagą i pewnością siebie kolor uzupełniłem odcieniem ciemno-niebieskiego koloru, kojarzonego z odpowiedzialnością i zaufaniem.