Identyfikacja wizualna Miodosytni
Właściciele Miodosytni Ławy z województwa kujawsko-pomorskiego skontaktowali się ze mną z prośbą o przygotowanie identyfikacji wizualnej sprzedawanych przez nich miodów pitnych. Zlecenie obejmowało przygotowanie etykiet na butelki oraz strony internetowej, mającej promować ten produkt.
Projekt etykiet miodów pitnych
Już na wstępnym etapie rozmów o wyglądzie etykiet właściciele Miodosytni Ławy wyraźnie zaznaczyli, że chcialiby etykiety w kolorze czarnym. Naturalnym rozwinięciem palety kolorów w przypadku miodów są oczywiście żółcie i złocenia, które wykorzystałem podczas projektowania.
W zaproponowanych przeze mnie projektach etykiet wykorzystałem kilka charakterystycznych czcionek tzw. szeryfowych. Miały one podkreślić wielowiekową tradycję sporządzania miodów pitnych na terenie Polski.
Akcentem nawiązującym do regionu, gdzie swoją siedzibę ma Miodosytnia Ławy, jest Herb Ziemi Dobrzyńskiej umieszczony na tzw. krawatce, czyli szyjce butelki.
Projekt strony internetowej Miodosytni Ławy
Poza sprzedażą tradycyjną miodów, np. podczas targów, właścicielom Miodosytni Ławy zależało głównie na ekspozycji produktów online. Pojawiające się na profilu społecznościowym firmy informacje jednak nie wystarczą. Zdecydowanie najlepszą prezencję oferty zapewnia zawsze strona internetowa.
Przygotowałem projekt prostej i czytelnej strony internetowej, nawiązując kolorystycznie do projektu etykiet. Użytkownicy mają w łatwy i płynny sposób poruszać się po kolejnych podstronach, znajdując interesujące informacje.
Konstrukcja strony oparta jest głównie na dużych, dobrej jakości zdjęciach prezentujących miody pitne. Takie rozwiązanie ma zachęcić odbiorców do zapoznania się z szczegółowymi opisami produktów.