Firma Klima Perfect Serwis, zajmująca się montażem wentylacji i klimatyzacji na terenie całego kraju, nosiła się od dłuższego czasu z zamiarem zmiany swojego logo. Dotychczasowe logo, którym firma posługiwała się od 2007 roku od samego początku sprawiało pewne problemy. Przede wszystkim logo było zbyt skomplikowane i po zmniejszeniu go do mniejszych rozmiarów traciło na czytelności. Firma Klima Perfect Serwis z czasem zaczęła się rozrastać, konkurując z największymi firmami w branży. Nowa identyfikacja wizualna musiała wzmocnić tę pozycję na rynku podobych firm w całym kraju. Przygotowując się do projektowania zauważyłem, że większość firm posługuje się w tej branży mało oryginalnym symbolem płatka śniegu. Niestety taki zabieg powoduje, że odbiocom trudno rozróżnić jedną firmę od drugiej. Ostatecznie logo nie ma symbolizować czym zajmuje się dana firma, ale pokazać jej wartości i mocne strony. Nazwa działalności w nowym logo została skrócona do akronimu, którym, jak okazało się podczas rozmów z właścicielami firmy, klienci i tak się posługują na co dzień. Pozwoliło to przygotować nowoczesny symbol graficzny, wyróżniający się na tle konkurencji i jednocześnie podkreślający aspiracje firmy. Nowe logo posłużyło do przygotowania elementów identyfikacji wizualnej firmy, takich jak wizytówki, papier firmowy, banery zewnętrzne czy odzież roboczą. Nowy wizerunek firmy Klima Perfect Serwis
01 Problem
02 Proces
03 Rozwiązanie
Nowa identyfikacja firmy