Logo Wektorowe vs Logo Rastrowe
Każda poważna firma potrzebuje logo w formacie wektorowym. Logo firmy przekazuje wiele komunikatów – o możliwościach firmy, jej podejściu do klienta, jest esencją tożsamości Twojej marki. Typografia, obrazy i kolory odgrywają znaczącą rolę w postrzeganiu firmy przez klienta. Dlatego ważne jest, aby przedstawić swoje logo prawidłowo.
Grafika wektorowa wykorzystuje matematykę, pozwalając na skalowanie dużych lub małych elementów graficznych bez utraty ich jakości. Istnieje kilka formatów plików grafiki wektorowej, ale te najczęściej używane do projektowania logo to PDF, SVG, AI, EPS, CDR.
Obraz rastrowy to obraz składający się z szeregu pikseli. To skończona liczba kolorowych kwadratów, które składają się na obraz. Kiedy obraz zostanie rozciągnięty poza swój normalny rozmiar, obrazy w pikselach rozciągają się, powodując rozmycie obrazu. Logo w tym formacie zawsze wygląda nieprofesjonalnie.
Nie posiadając gotowego logo wektorowego, będziesz czesto zmuszony zatrudnić kogoś, kto dostosuje Twoje logo do określonego projektu.
Zalety Posiadania Wektorowego Logo
Niezależnie od tego, czy chcesz reklamować się na billboardzie, wydrukować wizytówkę czy utworzyć reklamę w mediach społecznościowych, potrzebujesz logo w formacie wektorowym, aby zaprojektowane materiały reklamowe właściwie reprezentowały Twoją firmę i wyglądały profesjonalnie.
Oszczędź swój czas, oszczędzając pieniądze. Jest to szczególnie ważne, jeśli nie jesteś grafikiem lub nie masz go w zespole. Nie posiadając gotowego logo wektorowego, będziesz czesto zmuszony zatrudnić kogoś, kto dostosuje Twoje logo do określonego projektu. Biorąc pod uwagę wszystkie materiały reklamowe, za pomocą których firma chce zaprezentować się klientom, musisz umieścić wyraźny, wysokiej jakości obraz swojego logo w idealnym rozmiarze.
Wektoryzacja Logo
Prześlij nam swoje logo w formacie rastrowym (piksele), a wycenimy dla Ciebie przygotowanie profesjonalnej wersji znaku firmowego w formacie wektorowym.